Комплект ременя генератора (ремінь + 2 ролики) з кондиціонером (+АС), Renault Trafic/Opel Vivaro/Nissan Primastar, (Рено Трафік/Опель Віваро/Ніссан Примастар), 2.5 dCi (135 л.с./99 кВт) 2003 - 2006, Renault Master/Opel Movano/Nissan Intrsatar, (Рено Майстер/Опель Мовано/Нісан Інтерстар), 2.2dCi/2.5dCi 2000-2010, SKF (VKMA 36103)
Код: VKMA 36103 Виробник: SKF
Немає в наявності
Уточнюється
Уточнюється
Доставка по Україні:
Оригінальні номери:
9118617, 9112158, 9201850, 13 40 646, 93182198, 93198194, 93196393, 93198651, 44 33 874, 44 04 158, 44 15 629, 44 18 809, 44 49 516, 45 06 181, 82 00 761 529, 82 00 833 570, 82 00 004 341, 82 00 714 513, 82 00 206 872, 82 00 347 161, 82 00 548 109, 77 00 109 477, 77 01 475 628, 11925-AW300, 11925-00Q0J, 11925-00QAE, 11925-00QAP, 11927-00Q0E
Комплект ременя генератора (ремінь + 2 ролики) з кондиціонером (+АС), Renault Trafic/Opel Vivaro/Nissan Primastar, (Рено Трафік/Опель Віваро/Ніссан Примастар), 2.5 dCi (135 л.с./99 кВт) 2003 - 2006, Renault Master/Opel Movano/Nissan Intrsatar, (Рено Майстер/Опель Мовано/Нісан Інтерстар), 2.2dCi/2.5dCi 2000-2010, SKF (VKMA 36103)
![SKF](https://focusauto.com.ua/SupplierLogos/50.jpg)
Виробник
SKF – найвідоміша компанія-виробник автомобільних підшипників. Базується у Швеції, проте виробничі потужності зосереджені в таких країнах, як Україна, Китай, Росія, Японія, Мексика, Південна Африка, Індія та ще низці країн Європи. Усього випускається до 600 млн. підшипників для машинобудування і навіть космічної галузі. У товарному ряді SKF представлені: ущільнювачі, підшипники, помпи, ШРУСи, опори підшипників, антифрикційні матеріали, ролики приводу, наконечники та натягувачі. При цьому продукція компанії незалежно від країни виробництва відрізняється найвищою якістю виконання. Це продукція оригінальної якості під назвою фірми-виробника. Підробку під SKF легко визначити. Зверніть увагу на правильність маркування деталі та вказівку країни виробництва. На упаковці має бути тавро і маркування (якість поліграфії завжди висока – жодних розпливчастих цифр та літер). Великі підшипники поміщаються у бокси, тим часом як дрібні – у картонні коробки. При цьому штучна продукція розфасовується індивідуально. Також зверніть увагу на якість роботи з матеріалами: шліфуються не тільки ролики, а й зовнішні кільця, внаслідок чого їхня поверхня стає дзеркальною.
Завантаження...
Завантаження...