Трос, стоянкова гальмівна система
Код: 24.3727-0453.2 Виробник: ATE
В наявності
905 грн.
Доставка по Україні:
Длина:
1285 мм
Длина 1:
1035 мм
Оригінальні номери:
6394270438, A6394270438
Застосовність:
MERCEDES-BENZ (SPRINTER, VITO)
Трос, стоянкова гальмівна система
Виробник
Фірма ATE була заснована в 1906 Альфредом Тевісом. У 1937 році тандемівські основні циліндри були використані для легкових, вантажних автомобілів та автобусів. У 1954 році гальмівний підсилювач, вироблений підприємством ATE, було встановлено на автомобіль "Мерседес". Це було першим гідравлічним посиленням гальм у гоночному спорті. У 1958 р. у Німеччині розпочалося виготовлення великої серії гальмівних колодок ATE. У 1996 р. відбулося представлення нових гальмівних колодок ATE. Гальмівні вироби ATE відповідають найвищим нормам якості. ATE виробляє наступні деталі гальмівної системи: основний циліндр гальмування, гальмівний підсилювач, компенсаторний бачок, оригінальні накладки, супорти, гальмівні барабани, гальмівні диски, барабанні гальмівні механізми, циліндри коліс, барабанні гальмівні механізми для стоянкової гальмівної системи, гальмівної сили, шланги зчеплення, гальмівні шланги, циліндрові датчики, гальмівна рідина, троси приводу керування зчепленням. Оригінальна гальмівна рідина компанії ATE – це високоякісна рідина, температура кипіння якої становить 280 градусів. Легковий транспорт може їздити без заміни гальмівної рідини 3 роки, тоді як рідину з нижчою температурою кипіння потрібно міняти набагато частіше. ATE-гальмівні диски. Стабільна оптимізація виробничого процесу та контроль над матеріалами дають гарантію точності форм та високої якості. Гальмівні диски ATE у блакитній упаковці – це максимальна надійність у дорозі. Застосування такої сировини, як ливарний чавун, що легується, з нікелем, молібденом, хромом, міддю і титаном дозволяють гарантувати оптимальний гальмівний ефект і тривалість дії гальм при термічному навантаженні до розжарення понад 700 градусів. ATE-гальмівні накладки. Оригінальні гальмівні накладки фірми ATE витримують екстремальні навантаження. Стабільність сили тертя, стисливість і опір відразу - якісні відмінності, що визначають довжину та тривалість гальмівного шляху.
Завантаження...
Завантаження...